Ruilen, retouren en klachten

Natuurlijk hoop ik dat alle producten uit je bestelling helemaal naar wens zijn. Maar mocht dit om wat voor reden niet het geval zijn, mag je ze retourneren. 

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een mail naar hallo@nadineillustraties.nl en geef aan welke artikelen retour komen, het ordernummer en wat de reden is. De producten die retour komen moeten vervolgens binnen 14 dagen na aanmelding bij ons binnen zijn. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Vul dit retourformulier in en voeg het bij de producten die retour worden gestuurd.

Stuur de producten op naar:
Nadine Illustraties
Rembrandtlaan 31
3723 BG Bilthoven

Na ontvangst van de producten zullen we het aankoopbedrag en eventuele leveringskosten binnen enkele dagen terugstorten.

• Ruilen is niet mogelijk, er moet een nieuwe bestelling geplaatst worden.
• Gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden.
• Producten die zijn beschadigd door het toedoen van de klant kunnen niet worden geretourneerd. Indien het geval is, wordt niet het hele bedrag gecrediteerd.

Klachten

Heb je klachten over mijn diensten of producten neem dan contact met me op via hallo@nadineillustraties.nl

Je kan een klacht of geschil over een product dat je via mijn store hebt aangeschaft als consument, ook voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR-platform.